20 Ocak 2014 Pazartesi

20 Oğlumun 1 Yaş Doğum Günü Partisi

       Merhaba sevgili arkadaşlar,
doğum günü hazırlıklarına 2 ay önce başladım. Çünkü havalar soğuktu oğlumu üşütmeyeyim diye dışarıya çıkamadım. Çevremde işi olmayan bana yardımcı olabilecek biri de yoktu. Tabi eşim çok yardımcı oldu:). Neyse ki her şey çok güzel oldu.
Öncelikle partimizin temasını bulmaya çalıştım bu konuda fazla zorlanmadım.Oğlumun kapı süsü ve uyku seti araba temalı olduğu için de ARABA temasını seçtim. Oğlum uyudukça internetten araştırma yaptım kafam çok karışıktı süslemeler, ikramlar birçok şey vardı yapılacak. Önce süslemeleri halletmeliyim diye düşündüm. Bu konuda keyfekedersaatlerim bloğu beni rahatlattı. Birçok temaya uygun parti setleri (şapka, kek kapsülü, şişe peçete etiketi, pipet süsü, misafirlere hediyeler v.s ) mevcut eline ve yüreğine sağlık çoook teşekkürler. Burdan indirdiğim dosya üzerinde değişiklikler yaptım.


Pipet süsü

 Pipetleri koyduğum kabı da pasta altlığı ve bardakla yaptım. Kağıdı bardağa kapladım, kurdele bağladım çok ta güzel oldu.
Hediye kutusu

kürdan süsleri

 Sonra oğlumun aylık fotolarını da asmak istedim ve aklıma tren geldi. Tren vagonlarına oğlumun fotosunu yapıştırdım öyle çıktı aldım.

Yaş günü hatırası olarak bir de çerçeve yaptım. Çok şirin oldu.
Doğum günü anı çerçevesi




Balonların tepesine bant yapıştırıp tavana yapıştırdık çocuklar bayıldı.
  Gelelim ikramlara şeker hamurundan bir yaş pasta yapmaya karar verdim daha önce yapmamıştım ve bol bol bilgi topladım.Pastacılık malzemelerini Rizegross marketten aldım.Yaş pasta için buraya bakabilirsiniz.
Şeker hamurunda kurabiyeleri bir hafta önceden yaptım.Yapılışına buradan bakabilirsiniz.


Araba şeklinde butik kurabiye

Bir de magnet yaptırdım.fotomagnet.net adresinden yaptırdım ertesi gün elime ulaştı hem hesaplı hem de tam istediğim gibi oldu çok memnun kaldım.
Doğum günümüz çok eğlenceli geçti.      

Doğum günü menümüz :

 2 Yaş Doğum Günü Pastamız TIK TIK
3 Yaş Spiderman Doğum Günü Pastamız TIK TIK
Frozen Temalı Doğum Günü Pastamız TIK TIK

  Bu aşamada Arkadaşım Sevgi ve eşi Mehmet' e yardımları için çok teşekkür ederi

20 yorum:

  1. Ellerine sağlık, herşey çok güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin sayenizde pınar hanım çok faydalı bir blogunuz var..Ben yaptığımda anı çerçevesi yoktu kendim hazırlamıştım..

      Sil
  2. merhaba oncelikle hersey cok guzel olmus bende oglum icin yapmaya calisiyorum benim hic yardimcim yok herseyi tek basima yapmaya calisiyorum zamanimda azaldi hediye icin cantayi siz hangi kagida bastirdiniz ben a4 kagidina bastirdim cok ince oldu moralim bozuldu hediye cantasini cok istiyordum bana yardimci olurmusunuz simdiden cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. htc zdmr: ben de yanlız yapmıştım. Sakin olun telaş yapmayın insaallah güzel olur herşey. şapkaları ve hediye çantasını kalın a4 kağıdına bastirdim ben hem de parlak bir görüntüsü oluyor. Çok güzel oluyor. içine de arabalı kurabiye ve Magnet koymuştum.Başka sorunuz olursa yardımcı olurum..

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı maşallah. yanaklarından öpsene mıncıklasana benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz teyzesi.. hemen mıncıklıyorum..

      Sil
  5. bende yapmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemiyorum baskıları kendiniz mi bastınız yoksa ozalitçiye mi veya kırtasiyeler demi bastırdınız

    YanıtlaSil
  6. ozalitci de bastirdim canım kalın kağıda. :))

    YanıtlaSil
  7. peki pınar hanımın verdiği konseptleri bilgisayarınıza indirip sonra ozalitçiye tarif ederek mi çıkardınız birde bu tren çok farklı olmuş onu nasıl yaptınız resimleri yazıları vs hepsini ozalitçi mi yaptı böyle bir çalışma ne kadara mal oldu ozalitçide??
    teşekkürler betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar hanımın konseptlerinde oynama yaptım.Oğlumun resmini ekledim mesela ismini ekledim.Sonra özalitçi de tarif edip bastırttım canım.Tren tamamen benim fikrim oldu bilgisayarda hazırladım ve bastırttım kalın A4 kağıdına çok maliyetli değil..Kaç tane çıkarırsan ona göre fiyat değişir..

      Sil
  8. trenin örneği varsa yollayabilir misiniz bana bcevval@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba tren örneğini bulamadım üzgünüm.

    YanıtlaSil
  10. Meraba öncelikle çok tesekkur ederim ben de oğlumun 1 yaş partisini dün alnımın akıyla yaptım cok güzel oldu sizin bloga iyi ki denk gelmişim çok faydalandım her şeyi cok güzel anlatmissiniz.tekrar tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Çok sevindim güzel geçmesine.Ben zorlanmıştım biraz araştırma yaparken herşey farklı sitelerdeydi Ben birleştirip yardımcı olmak istedim annelere.Malum bebekle araştırmak ta zor oluyor..resimleri göndermek istersen yayınlarım:))

      Sil
    2. Aynen katılıyorum. En çok korktuğum şeker hamurundan pasta kaplamaydi. Sayenizde sorunsuz yaptım foto becerebilirsem gondereyim

      Sil
  11. Merhabalar öncelikle ellerinize saglik her sey harika görünüyor ben fotograf cercevesini nasil yaptiginizi merak ediyorum .yardimci olursaniz cok sevinirim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba önce altını mukavva kartondan yaptım.Üstüne de mavi fon kartonundan kapladım.En üstüne de puantiyeler yaptım bu kadar:))

      Sil
  12. Maşallah çok şeker olmuş hepsi.. bende bunlara çok meraklıyım hatta satışını bile yapıyorum.. kesinlikle çok zevkli =)

    YanıtlaSil
  13. Çok mutlu yaslari olsun küçük prensin :)

    YanıtlaSil
  14. Oğlunuz için resmen harikalar yapmışsınız. Bunların satışını düşünebilirsiniz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.