13 Ağustos 2015 Perşembe

9 Evde Kayısı Suyu Nasıl Yapılır

Kayısı Suyu Tarifi
Küçüklüğümden beri hazır meyve sularını içmem. Oğluma da içirmek istemiyorum.. Koruyucu içeren ürünleri almamaya dikkat ediyorum. Yaz geldi insanın canı soğuk içecekler çekiyor.. Oğlum da her sabah meyve suyu istiyor.( Kahvaltı da çay içmesini istemiyorum). Mevsim meyvelerini değerlendiriyorum ben de .. Kayısı suyu çok ferah oluyor..


Evde Kayısı Suyu Malzemeleri:
  • 1 kg kayısı
  • 1 bardak şeker
  • Su

Evde Kayısı Suyu Yapılışı:

Kayısıları yıkayalım ve çekirdeklerini çıkaralım. Bir tencereye alalım. İçine şekeri ve 1 su bardağı suyu ilave edelim. Kayısılar ezilip dağılana kadar pişirelim. Arada karıştırmayı unutmayalım. Kevgirden ya da blenderdan geçirelim. İçine istediğimiz koyuluğu elde etmek için su koyalım.. Bu yaptığımız karışımın hepsine birden  su koymayıp sonraki günler de sulandırıp içebiliriz.

9 yorum:

  1. Selam:-) Cayin kansizlik yaptigini duymustum. En guzelinin kaynatilmis meyve sulari oldugunu dusunenlerdenim. Kaysinin faydalari da tartisilmaz hani. Ellerne saglik canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sağlıklısı evde yapılan canım..Teşekkür ederim..

      Sil
  2. Nefis oluyor gerçekten...Tam da yazın içilecek nefis bir içicek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklsın kayısı suyu yazın iyi gidiyor ferah ferah:)

      Sil
  3. Ben de hazır meyve sularını tüketmeyi hiç sevmiyorum en kısa zamanda kardeşim ve kendim için yapıcam bunu teşekkürler tarif için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır meyve sularına ben de küçülüğümden beri alışamadım gitti:))

      Sil
  4. Hazir meyve sularini bende hic sevmiyorum evde yapilanlar cok daha guzel oluyor ayrica cok da pratik. Sende en guzelini hazirlamissin canim, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın evde yapılanlar daha sağlıklı hem de sonuçta raf ömrünü uzatmak için katkı maddesi yok..

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.