4 Mayıs 2015 Pazartesi

21 Cupta Jöleli Çilekli Muhallebi Tarifi



Sunumuyla göz dolduran, hafif, lezzetli bir tatlı istiyorsanız işte burada diyorum:)) 
Haydi cancağızlarım Cupta çilekli jöleli muhallebi yapalım..

Cupta Jöleli Çilekli Muhallebi Malzemeleri:
  • 1 paket çilekli jöle
  • Süslemek için çilek
  • 1 lt süt
  • 2 kaşık un (tepeleme), 2 kaşık nişasta
  • 1 bardak şeker
  • 1 vanilin
  • 1 yemek kaşığı margarin
  • Ceviz
Cupta Jöleli Çilekli Muhallebi Yapılışı:

Çilekli jöleyi hazırlayıp cupların dibine koyalım..Soğumaya bırakalım.
Tencereye sütü,unu, nişastayı, şekeri koyalım çırpalım. Kaynayıp ceylan gözü olunca vanilini ve margarini koyup karıştıralım ve altını kapatalım.
Soğuyan jölenin üstüne, cupun kenarlarına gelecek şekilde çilekleri koyalım.
Ortasına da ılıyan muhallebiden biraz koyup arasına ceviz koyup tekrar muhallebi koyalım.
En üstünü dilediğiniz gibi süsleyip servis yapabilirsiniz.
AFİYET OLSUN:)


21 yorum:

  1. Sunum süper... Lezzetine şüphe yok.... En kısa zamanda denenecekler listesinde yerini aldı bile...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler. dene tabii sen daha güzelini yaparsın:))

      Sil
    2. Rica ederim.. Ellerine sağlık...:)

      Sil
  2. Nefis görünüyor ellerinize sağlık :) Benim bloğuma da beklerim yorumlarınızla :) <3

    YanıtlaSil
  3. Sutlu tatlilar favorimdir :) Kirmizi beyaz da harika gorunuyor, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim sütlü tatlıları..teşekkürler canım.

      Sil
  4. Ellerine sağlık lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..Hem sunumu hem tadı güzel..

      Sil
  5. dolaptaki çileklerle tart mi yapsam pastami derken bak nasip senin tarifeymis Sevdicann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tart ta çok güzel olurdu yaa..dur ben de onu yapayım..

      Sil
  6. İşte ben bunlara bayılıyorum. hem sunum hem lezzet harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum sunum çok önemli değil mi:)

      Sil
  7. Merhaba.. Çilekli muhallebi harika görünüyor:)) Ellerinize sağlık.Bana da beklerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. süperr görünüyor deniycem bende bloğuma bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım çok güzel:) Gelirim tabii ki canım:)

      Sil
  9. süper görünüyor nasıl canım çekti ahhh :) ellerine sağlık canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Ayy kıyamam ben yakın olsak da ikram etsem sana da:)

      Sil
  10. En sevdiğim tatlı sütlü tatlıdır bunun değişik versiyonunu her hafta mutlaka yapıyorum. Bunu da yakın zamanda deneyeceğim... Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sütlü tatlıları tercih ediyorum. Daha hafif ve daha sağlıklı:)

      Sil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.