2 Mart 2015 Pazartesi

11 Cennetin Rengi


Merhaba kitap okumaya ara vermiştim ama yeniden başladım. Okumadan yapamıyorum, kendimi kaptırınca da üst üste sarıyor. Birinin etkisi geçmeden diğerine başlıyorum..

Cennetin Rengi Arkadya yayınlarından çıkmış. Kapak fotosuna bayıldım. Serinin ilk kitabı diğerini de mutlaka okumalıyım..

Kitap çok akıcı, betimlemelerden uzak hızlıca anlatıyor konuyu. Gereksiz betimlemeleri sevmeyenler için ideal.

 Sophie' nin çok sevdiği eşi ve dünyalar tatlısı kızıyla çok mutlu olduğu bir ailesi vardır. Ve bir gün canından çok sevdiği kızıyla ilgili duyduğu kötü haberlerle, bir mücadeleye başlar. Burası beni çok etkiledi. İnsanın çocuğuyla ilgili yaşadığı sıkıntılar başına gelebilecek en kötü şeyler arasında bence..

Kitabın bir bölümü Sophie' nin ağzından, bir bölümü annesi Cora' nın ağzından kaleme alınmış. İki farklı hayat öyküsünde buluyorsunuz kendinizi. Aradaki geçiş bir mucizeyle verilmiş. Bu mucize şaşırtıyor, kitap bitince de etkisinde kalıyorsunuz. Acaba bu yazarın hayatından geçen gerçek bir olay mı diye düşünmeden kendinizi alamayacaksınız.

Yine iki günde bitirdiğim akıcı, hayatın içinden, aşk ve dram kokan bir hikaye..


ARKA KAPAK YAZISI

Sophie Duncan herkesin hayalini kurduğu bir hayatı yaşıyordur. Başarılı olduğu bir işi, mutlu bir yuvası ve bu yuvayı neşesiyle taçlandıran bir de iki yaşında kızı vardır. Ancak bir gün aldığı bir haberle tüm dünyası altüst olur. O zamana kadar yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlayan Sophie, artık kaderini karşılama vaktinin geldiğinin farkındadır. Yok saydığı annesiyle yüzleşerek geçmişindeki sırların kilidini açacaktır. Ve öyle bir an gelecektir ki gerçekten yaşamakla sevmenin ne demek olduğunu doğaüstü bir olayla keşfedecektir. 

Cennetin Rengi her zaman umut vardır dedirten muhteşem bir hikâye. Aşkın gücünü, kendini yeniden keşfetmeyi, kalp kırıklığını ve iyileşmeyi anlatan bu romanı okurken, sayfaların akıp gittiğini anlayamayacaksınız.

 "Bu kitap tam anlamıyla yürek burkuyor." Romantic Times

11 yorum:

  1. kitabın kapağı çok güzelmiş cidden ;) konusu da ilginç geldi. romanlara dönersem aklımda olsun canım teşekkürler. ya senin blog çok şirin her geldiğimde diyom ama, otomatiğe bağlamış gibi:) , cidden sosyal medya kafenin yaptığı en güzel blog bu herhalde, diğerleri de güzeldir tabi kızmasınlar da kikiki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ben de çok beğeniyorum blogumu..fareyle oynayıp duruyorum kalpler..

      Sil
  2. uzun zamandır aşk içerikli kitaplara ara vermiştim... güzel görünüyor... yorumunuza sağlık... aldım listeme... sevgiler...
    http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çocuğuyla ilgili kötü şeyler olan kitapları okuyamıyorum malesef. Aslında merak ta ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okurken çok üzülüyorum. Boğazımda bir yumruyla okuyorum..Ağlaya ağlaya.

      Sil
  4. Bende okul nedeniyle okuyamiyordum. Okul bitince 2 haftada 3 kitap bitirdim. .bunuda deneyeceğim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çırpıda okuyorum başlayınca..Soğuyunca da zor oluyor:))

      Sil
  5. bir kaç ay önce aldım ama daha sıra gelmedi okumaya.şimdi yorumunuza bakınca isabetli bir alışveriş olmuş dedim :) keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel farklı bir kurgusu var canım..Keyifili okumalar:)

      Sil
  6. Okuma listeme ekledim. epeydir roman okumuyordum geri dönüş için ideal olabilir

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.