13 Ocak 2015 Salı

12 Quilling Sanatı İle Ayraç Yapımı


Merhaba yeni bir el sanatına başladım " QUİLLİNG".Bununla ilgili bir post paylaşmıştım daha önce. Kitap okumayı çok seviyorum biliyorsunuz. Bunun için önce ayraç yapmak istedim.
 Yapılışını an an fotoğrafladım yapmak isteyenler için:))

 Önce kağıdımızı tarağın bir dişine doluyoruz ve yapıştırıyoruz.Sonra birer diş atlayıp altından geçiriyoruz,her seferinde ortasını yapıştırmalıyız ki taraktan çıkarınca dağılmasın. Bir kağıt bitene kadar yapıyoruz, Kağıt bitince taraktan çıkarıyoruz. İki uç noktayı birleştirdiğimizde ilk yaprak hazır oluyor .Beş tane yapıyoruz, birleştiriyoruz çiçeğimiz hazır.Üzerine tırnak parlatıcı şeffaf oje sürüyoruz. Eczaneden aldığımız abeslandı ahşap boyası ile boyuyoruz. Abeslandın ucuna çiçeğimizi yapıştırıyoruz.İşte hazır..
Bu arada neşeli quilling sayfasına bakmanızı da tavsiye ederim:)
Quilling kağıtları









12 yorum:

  1. çok şeker bi uğraş:)
    peki bu kağıtları nereden bulacağız?

    YanıtlaSil
  2. Quilling sanatı da pek şeker bir hobimiş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şirin şşeyler yapılabiliyor..:)

      Sil
  3. ellerine sğlıkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok şeker olmuşş :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Hem blogunuz hem de yaptıklarınız gerçekten çok hoş. Ben de sizi takibe aldım. Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım bu işe.. Kızlarımla birlikte biz de yapacağız :)

    http://medyadergisi.blogspot.com.tr/
    www.ankaraetkinlik.com/
    http://denizzeynep.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) ben de birkaç tane kitap ayracı yapmayı denedim keçeden :))) güzel bir dıy fikri olmuş :)))
    bloğunuzu yeni keşfettim çok güzel bir blogunuz var :)) Takipteyim bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Quilling teknigi ile yaptığın kitap ayracını çok sevdim. Elinden güzel düşmüş, şık bir çiçek olmuş. Tarak kullanmakta güzel fikir, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.