16 Aralık 2014 Salı

20 YILBAŞI İKRAMLARI




Yılbaşı yaklaşıyor ..2014 'e veda edip 2015' e merhaba diyeceğiz.Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bırakacağız. Yılbaşı planları yapmaya başlamışsınızdır.Nereye gidelim, evimize kimleri davet edelim, evi nasıl süsleyelim, hangi hazırlıkları yapalım, gösterişli sofralar ikramlar hazırlayalım ... Sizler için yılbaşı gecesi misafirlerinizi büyüleyecek şık ve özel sunumlar derledim.. Umarım beğenirsiniz.. Bu arada şu espiriyi yapamadan geçemeyeceğim..:))))

Seneye görüşürüz:))))))







20 yorum:

  1. Yaa bunlar harika! Cok orjinal fikirler cidden, yilbasina kesin deneyeceklerimi gözüme kestirdim! :) ilk görseldeki yilbasi agaclarini gecen gün dondurma külahlariyla denemistim, öyle de güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Şu çamlar ve noel babalar beni iştaha getirdi :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Ben de yerim valla. Bak ne diyeceğim.Birisi yapsın biz yiyelim.

      Sil
  4. Sunumlar harika, bir de bunlari hazirlayip sunmaya bayilirim :) Tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bende bunun için sizlerle paylaşmak istedim

      Sil
  6. bunları yeğenlerim için yapıcam foto çeker atarım mailine :)
    Ben yaptıııım diye :p :)

    YanıtlaSil
  7. bakınca bende yapsam derken sonrasında çok üşeniyorum yapmaya :)) en iyisi dışarı çıkmak.:)))

    YanıtlaSil
  8. çileklere bayıldım, keşke her mevsim olsa çilek :)

    YanıtlaSil
  9. Amaaaaa çileeeeeek... :S
    Yerine ne olur ki???

    Biri de bana uyku paketlese de verse ne iyi olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilek burada var orada yok mu ya. .tüh ne yapsak ki.

      Sil
    2. Sen nerdesib sevdicannn :) artık bizim yerimize de yapıp yiceksin :))

      Sil
    3. Amerika dayim canım ben.Sizin için de yaparım.

      Sil
    4. Canımm saol :)
      Yap yap! Ye ve de ;)

      Sil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.