20 Mart 2016 Pazar

67 Frozen Temalı Doğum Günü Partisi

Frozen Temalı Doğum Günü Partisi

Son zamanlarda temalı doğum günü partileri revaçta. Çocuklar bu anlamlı günlerinde sevdikleri çizgi film kahramanlarından oluşan bir parti istiyorlar. Kız çocuklarının gözdesi frozen temalı doğum günleri, erkek çocuklarının ise Spidermanli..  Arkadaşımın kızı da Frozen temalı doğum günü partisi istedi. Çok güzel şeyler hazırladık tabi. Pastası, kurabiyeleri, marshmallowları, jöleleri her şey masmaviydi:) Kız çocuğunun doğum günü mavi renk olacak deselerdi inanır mıydınız. Çizgi film kahramanları nelere kadir:)

Sizler de frozen temalı doğum günü yapmak istiyorsanız , dış mekan kiralamak istemiyorsanız evde kendiniz çok güzel işler çıkarabilirsiniz. Bir gün öncesinden marshmallowları, üzeri çikolata sosuna bandırılıp mavi şekerlemelere sürülmüş krakerleri, küçük şık kuplarda ikram edilecek jöleleri yapabilirsiniz. Butik kurabiyeler de bu partilerin vazgeçilmezi oluyor. Kar tanesi deseni verilebilir. Butik kurabiye yapmayı ayrıntılı olarak burada anlatmıştım. Günün pastası da çok önemli tabii.. Frozen Temalı Pastayı da kendimiz yaptık . Hem görsel açıdan hem de lezzet açısından harikaydı. Kızımız da Elsa kıyafeti ve tacı takınca çok daha güzel oldu her şey:) Biz cupcake yapmadık ama sizler yapabilirsiniz.
Frozen temalı Mashmallow Çubukları

Frozen İçecek

Frozen Temalı Butik Kurabiye

Frozen Temalı Çubuk Krakerleri

Frozen Temalı Jöleler

Frozen Temalı Doğum Günü Pastası

Her şey frozen desenli olmalı diyorsanız, peçeteler, meyve suları, bardaklar, tabaklar , çatal, bıçak , Neşeli süs evim blogundan Frozen temalı afiş , bannerlar ve etiketler  indirebilirsiniz. Bazı şeyleri mavi renk yaparak güzel bir ambiyans oluşturabilirsiniz.

67 yorum:

  1. Çokta güzel olmuş:) renkler iç açıcı...
    Pastada ayrı bir görsellik ve güzellik var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıvıl cıvıl değil mi. Çocukların sevdiği gibi

      Sil
  2. Ben de bugün doğumgünü anılarımı anlattım :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdicann muhteşem olmuş. Elinize, emeğinize sağlık. Nasıl da mutlu olmuştur prenses. Hazırladıklarınız harika, kusursuz görünüyorlar. Ne beceriklisin maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım da çok becerikli ikimiz yaptık. Prenses çok mutlu oldu.

      Sil
  4. Günaydın desem tuhaf olacak ama belli bir saatte aydınlığı yakalıyoruzdur belki :)) sevdicann kızım, o zaman güzel bir gün dilemek en doğrusu...Siten pembe, ve kızımızın doğum günü ikramlarda tercih rengi mavi, iki renk o kadar tatlı olmuş, birbirlerinin güzelliğini kutlamışlar sanki. Ne kadar zevkli ve yetenekli olduğunu söylemek istiyorum kızım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece abla. Utandiriyorsun beni..

      Sil
  5. Ellerine sağlık sevdicann süper olmuş:) renk uyumu ve yiyecekler harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. Harika bir pasta olmuş. Son bir haftadır frozen temalı pasta görüyorum her yerde. Çocuklar belli ki çok sevmiş Elsa'yı :)

    YanıtlaSil
  7. böyle temalı sofralara bayılıyorum...Hepsi harika görünüyor.Mavi renk ve kızlar büyük bir değişim başlamış demekki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medya, reklam nelere kadir değil mi. Pembe rengin yerini bir anda mavi aliverdi

      Sil
  8. Harika olmuş <3 Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Epey zamandan beri çok revaçta bizimde yiğenlerimizin gözdesi durumunda :) partiyi geçtik herşeyleri frozen temalı :) bakalım benim bebişim ne isticek :)
    Herşeyi tek tek düşünüp çok güzel hazırlamışsınız Sevdican, emeğinize sağlık. Herşey onlar Mutlu olsun diye ne güzel :) bu arada nice yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Senin bebis de başlar yakında. Zaman çabuk geçiyor inan ki

      Sil
  10. Yeğenimin doğum günü yaklaşıyor ve o da şimdiki kız çocukları gibi Frozen temalı, her şeyi Elsa olan bir doğum günü istiyor. :) Yazdıklarınız bize çok büyük ilham oldu, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ben bile seviyorum bu temayı :-)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir tema bayildim.

    YanıtlaSil
  13. offf nefis nefis fotolardan belliii :)

    YanıtlaSil
  14. Frozen temalı doğum günü partisi örneğini ilk kez görüyorum. İlk fotoğrafı uzunca bir müddet inceledim. Kız rengi değil hakikaten. Ama çok güzel. Yaratıcı. Doğum günü pastası ve butik kurabiyeler de çok hos olmuş. Neşeli Süs Evim'e de uğruyorum hemen. Teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ilk defa mı görüyorsun. Çok popüler çocukla arasında. Pembe nin yerini mavimi alıyor ne;))teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  15. Çocuk olasım geldi birden, içimdeki çocuğu bir reverans ile selamlıyorum..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk olası geliyor insanın. Bizim çocukluğumuzda yoktu böyle şeyler

      Sil
  16. Nasil güzel bir pasta elinize saglik. Bu tema tam kizima göre. Iki kizkardese de hayran bebeklerini elinden düsürmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kızın da istemiyor mu annesi böyle bir parti.

      Sil
  17. Önce ben de erkek çocuğun doğum günü sandım. Meğer kızmış. E tabi söz konusu Frozen olunca..:)
    Ama şaşırmamalıyım. Çünkü ben de maviyi çok severim. Bir dönem evin her yeri maviydi:::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşının kızının doğum günü. Kutlu olsun . Hayalleri gerçek olur inşaAllah . Teması ve yiyecekler çok güzel. Görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık minik prensese uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim

      Sil
    2. Sevgili Nahide artık frozen sayesinde renkler değişti:) ben de çok severim maviyi

      Sil
    3. Sevgili Siyah Kuğu çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  18. Ben de Çınar Bartu'nun doğum günü için Şimşek Mcgueenli 2 yaş yapmıştım.Bir erkek çocuğu için kırmızıydı birçok şeyimiz.Bende seviyorum her şeyin uyumlu olmasını, ayrı bir hava katıyor. 3 Yaşa Allah kerim artık. Bu paylaşımlar insana güzel fikir veriyor gerçekten ne yapacağını şaşırmıyorsun. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yaşta da Spiderman isteyebilir bizim öyle oldu çünkü;)

      Sil
  19. Herşey çok çok güzel görünüyor doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  20. Sevdican Hanımcım harika bir doğum günü partisi olmuş. Ellerinize sağlık. Her şey harika görünüyor. Bu yazıda bana da yer vermeniz beni ayrıca mutlu etti. Çok teşekkürler çok incesiniz. Bu arada Neşeli Süs Evime tıkladığımda direkt sayfama yönlendiriyor ayrı bir sayfada açılması sizin için daha iyi olur gelen ziyaretçiniz blogunuzdan eminim kopmak istemeyecektir ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ne demek. Çok faydalı bir bloğun var bu anlamda. Farklı sayfada açılma işini düşünmemiştim hic. Bakayım bir teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  21. Emeğinize sağlık her şey çok güzel olmuş. Sağlıklı, huzurlu, mutlu bir ömür diliyorum. Bence mavi çok güzel olmuş. Huzur veriyor. Pastaya bayıldım anlatacak söz yok tarifini istiyorum desem çokmu olurum acaba :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastanın tarifini de vereceğim yakında;)

      Sil
  22. bayıldım tek kelime ile şahane bizimde doğum günümüz yaklaşıyor afişi pastası kurabiyesi vb dehşet fiyatlar aldım bende kendim yapacağım pasta haricinde baskı afis vb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli süs evim ya da keyfekedersaatler bloglarindan indirebilirsin onlari. Dışarıda çok pahalı oluyor. Kolay aslında hazirlamak.

      Sil
  23. çok güzel görünüyor herşey :) cidden çok emek verilmiş keyifli yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  24. Konseptli doğum günlerini filan çok seviyorum masanın güzelliği kalp ben :)) geçtiğimiz sene kuzenime yapmıştık hazırlaması zahmetli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zahmetli oluyor ama değiyor ınanki.

      Sil
  25. Bende bir frozen hayranı olarak doğumgünü parti hazırlığınıza bayıldım.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  26. Ellerinize sağlık çok başarılı bir etkinlık olmuş.Anne becrikli teyzeler,becerikli olunca,çocuklarda şanslılar.>Şansları bol olsun.

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel bir parti olmuş tam frozen :))

    YanıtlaSil
  28. Bayıldım Çok güzel bir parti olmuş Emeğinize sağlık sevdican hanım :)

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel görünüyor elinize sağlık. Şimdiki çocuklar şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne şanslı lar. Bizim kucuklugumuzde yoktu bunlar

      Sil
  30. İçeceği nasıl yaptınız bu arada herşey harika olmuş

    YanıtlaSil
  31. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar. rica etsem mavi içeceğin tarifini verirmisiniz? bende frozen temaslı doğum günü yapacağım da, çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz içeceği hazır almıştık. Ama siz şerbet yapıp mavi gıda boyası katabilirsiniz . Umarım güzel geçer partiniz.

      Sil
    2. Biz içeceği hazır almıştık. Ama siz şerbet yapıp mavi gıda boyası katabilirsiniz . Umarım güzel geçer partiniz.

      Sil
  32. yetenekli kadınlar iş başında :) süper bir konsept olmuş, a dan z ye her şey çok güzel görünüyor, emeğinize sağlık.. sizi yürekten tebrik ederim

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.