12 Ocak 2016 Salı

43 3 yaş çocukla Smile Oyunu

Canımız sıkıldı ne yapsak ne yapsak. Oğluma sorsan hadi arabacılık oynayalım der. Ama farklı şeyler yapmak lazım. Aklıma bu fikir geldi. Balonları birlikte şişirdik. Çeşitli şebeklikler eşliğinde. Ona küçük görevler veriyorsunuz sorumluluk alması lazım. Daha 3 yaşında ama balonu tutsa bile yeter ki:) Sonra o ağlayan  yüz yapıyor ben ona bakarak balona çiziyorum:) En sonunda bütün balonlar bitince havaya atıyoruz. Herkes bir balon kapıyor ve onun üzerindeki smile canlandırıyoruz. Biz çok eğlendik. Sizler de deneyin derim:)) Hayat bu ballı yavrucaklarla çok güzel:) Sevgiler..

Diğer Etkinliklerimiz:

Ahşap Boyama
Tuz seramiğinden şekiller
Yılbaşı ağacı ellerle
 Eşleştirme oyunu

43 yorum:

  1. :) okurken bile tebessüm ettim. En son ramazanda bir Sürü balon şişirip oynamıştık. Ama yüz ifadeleri ile yapmak cok daha eğlenceli olur. Fikir için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde çocuklarla yapın bunu.Siz daha kalabaliksiniz eğlenceli olur

      Sil
  2. iyi fikir. Kardeşim üzerinde bir deneyeyim eğlenceli görünüyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli tabii ki. Kardeşin kaç yaşında bilmiyorum ama.

      Sil
  3. İnanılmaz hoşuma gitti:-) Açıkçası ben çocukların telefon, tablet gibi oyunlar yerine yaratıcı ve kendi el.becerilerini kullanabilecekleri oyunlar oynasını istiyorum. Ben şu an sahip değilim ama umarım ben de böyle hoş oyunlar sevdiririm. Sizi de tebrik ediyorum böyle eğlenceleri oğlunuza yaşattığınz için :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçücük çocukların ellerinde tablet başka şey görmüyor gozleri.Arkadaslariyla bir araya gelince oyun oynamıyor tabletle oynuyorlar

      Sil
  4. İnanilmaz hoşuma gitti:-) balon alıp yüzler çizmek istedim birden :-) Ben de çocukların teknolojiden daha çok bu tür yaratıcı ve el beceriai gerektiren oyunlar oynaması taraftarıym. Sizi de tebrik ediyorum oğlunuza böyle eğlenceleri yaşattığnz için:-)

    YanıtlaSil
  5. Eğlenceli. Aslında bunu ingilizce dersinde kullanabilirim yüz ifadelerinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi derslerde güzel olur. Çocuklar eglenirler öğrenirken

      Sil
  6. Akkıllı annenin hali de çocuğu da başka oluyor işte :))

    YanıtlaSil
  7. çok iyi fikirmiş.. Hemen çocuklarla deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Eee ama çok iyi fikirmiş bayıldım! :D

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel düşünmüşsün tebrikler canım.Bizde oğlumla sürekli oyuncaklarla oynar haldeyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de deneyin o halde. Oyuncaklara ara verin bizim gibi

      Sil
  10. Güzel bir oyun bulmuşsun:) Ekinle bu aktiviteyi Yagmur uyurken yapmak lazım:) daha 11aylık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekinle yapın o zaman. Yağmur da renkli balonları görünce mutlu olur ama..

      Sil
  11. oğlunuz için süper bir eğlence olduğuna eminimm :)

    YanıtlaSil
  12. hakikaten yaratıcı ve zevkli bir oyun düşünmüşsünüz..

    YanıtlaSil
  13. Süper bir oyun :)) okurken gülümsedim :))

    YanıtlaSil
  14. oyalamak için herzaman yeni birşeyler bulmak gerekiyor çok güzel fikir olmuş :) oyuncuanne yi duydunmu bilmiyorum kitabı da oyun takvimi de hepimize yardımcı olacak nitelikte öneririm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA bilmez miyim çok seviyorum. Yakında blogumda tanitacagim. Takvimi elime ulaşsın bi..

      Sil
  15. cocugum oldugu zaman soğuk gunlerde ev aktivitesi olarak aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Farklı bir aktiviteymiş akılda kalıcı ve eğlenceliii:)))

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir etkinlikmiş, yaratıcı gerçekten.

    YanıtlaSil
  18. hahah çok tatlılar ellerine sağlık maşallah size:)

    YanıtlaSil
  19. Etkinliğin özellikle havaya atıp yakaladıktan sonra o ifadeyi canlandırmak gerektiği kısmına bayıldım. Balonların üzerine bugün yemekte ne yiyelim sorusuna cevap resimleri çizip yakalanan balonndaki yemeği yapmakta ilginç olurdu:)

    YanıtlaSil
  20. AA bak akıl akıldan üstündür. Güzel fikir

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar, bu oyuna bayıldım. 3 yaşına girmesine 3 ay kalan oğlum ile oynayabileceğimiz süper bir oyun. Evet biz anneler bazen oyun konusunda çözümsüz kalabiliyoruz. Fikir için çok teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin oğlun tam uygun oynayın bakalım

      Sil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.