5 Ocak 2015 Pazartesi

15 QUİLLİNG






Merhaba yeni bir el sanatına başladım " QUİLLİNG" .
Aranızda yeni duydum, o da ne diyenler vardır sanırım.
 Quilling bir kağıt kıvırma sanatı. İnce uzun renk renk kağıtlar biz maharetli hanımların ellerinde rengarenk çiçeklere, tablolara,takılara dönüşüveriyor. Sihirbazlık gibi değil mi. Önce bir kağıt sonra bir çiçek.:)
Aşağıda Quilling örnekleri derledim sizler için bakalım  beğenecek misiniz?
Daha fazla görsel için Buraya , nedesembegenirsin ,Şükranca paylaşımlar tıklayabilirsiniz.
İlerleyen zamanlarda yaptıklarımı paylaşacağım takipte kalın. Sevgiler..








15 yorum:

  1. Güzel çalışmalarını en kısa zamanda bekliyoruz canın.

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin güzel bir uğraş ama ben beceremedim banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ince işçilik gerktiriyor ama kolay canım..

      Sil
  3. Hiç duymadım. Ne kadar güzel görünüyor fotoğraflar. Sizin yaptıklarınızıda bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok seviyorum quilling ama vakit bulamayacağım diye başlamaya cesaret edemiyorum :) Çalışmalarını bizimle kesinlikle paylaş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmalarımı paylaşacağım canım da zaman bulup yapabilirsem :))))

      Sil
  5. Şimdiden kolay gelsin merakla bekliyorum ortaya çıkıcak güzellikleri :)













    YanıtlaSil
  6. doğrusu ben ilk kez duyuyorum,ancak çok beğendim,sabırla yeni paylaşımlarını bekleyeceğim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah zaman bulup yapabilirsem paylaşacağım canım..

      Sil
  7. Quilling severlerin arttığını görmek beni çok mutlu ediyor. Dilerim siz de en kısa zamanda projeler üretmeye başlarsınız. Takıldığınız bir yer olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim neşeili quilling.Çok güzel bir hobi benim için:)

      Sil
  8. İlk defa duydum ne güzel bişeymiş bu ya :) denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  9. Bloguna göz atarken karşıma çıktı quilling başlığı, bir ara bende düşündüm yapmayı ama sonra bir türlü başlayamadım. Yayınladığın örnekler çok güzel...

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.