2 Aralık 2014 Salı

4 ÇOCUKLARIMIZ İÇİN SEVİMLİ SUNUMLAR


Çocuklarımız bizim her şeyimiz.Daha anne rahmine düşmeden başlıyoruz onlar için yaşamaya. Anne karnındayken , onu ilk hissettiğimiz anda başlıyoruz onları düşünmeye. Sağlıkları beslenmeleri çok önemli..Bir de yemek yemeyi sevmiyorsa daha zor ve can sıkıcı oluyor.Anne yüreği dayanmıyor. İşte bunun için böyle bir yazı hazırlamak istedim. Sizler için araştırdım..Çok sevimli sunumlar var. Çocuklarımız oyun oynadığını düşünürken tabağındakileri severek bitirecektir.

Seni yerim sandviç

Bu tavuk ne de lezzetli görünüyor.


Bu uğur böceğini uçmadan yemeli...

Tablo gibi değil mi?

4 yorum:

  1. Kurbağa sandviçi sevdim ben en çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok sevdim onu.. en alttaki de çok şirin ama..

      Sil
  2. hepsi cok sevimli....torunlara hazirlamaliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torunlarınız var demek..Hmen yapın bence de bayılacaklar..

      Sil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.