6 Haziran 2016 Pazartesi

54 Sevdican Çekiliş Yapıyor

Merhaba sevgili blogcanlar. Bayram hediyeniz Sevdican' dan. Ben Amerika' da olduğum için çekilişlere katılamıyorum. Yurt dışındakiler katılmasın yazıyor arkadaşlar genelde haklılar ama:) Facebook hesabımda çekiliş yapıyorum. Viktoria' s Secret' ın çok güzel bir ürünü. Kokusu çok hoş. Sizler de katılmak isterseniz bekleriz:)

1 adet Love Addict Fragrance Mist Perfume
1 adet Love Addict Body lotions
1 adet Love Addict Mist

Çekilişe katılmak için;
  •  Facebook sayfamızı beğenmeniz, 
  • Sayfamızdaki içeriği herkese açık şekilde kendi sayfanızda paylaşmanız,
  • paylaşımın altına da beğendim paylaştım yazmanız yeterli.
Çekiliş 4 Temmuz da bitecek ve 5 Temmuzda kazanan belli olacak. Bol şanslar:))
Kargo ücreti benden..
Desteklerinizi bekliyoruz efendım

54 yorum:

  1. Bol katılımlı bir çekiliş olur inşallah. Ve gerçekten ihtiyacı olup bütçe ayıramayan birine çıkar dilerim.
    Gün içinde çekilişi facebookta paylaşacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Paylasacagim sevdicancim. Bol katilimlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. canım hayırlı olsun çekilişin. yurtdışından parfüm getirilebiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tanidikla göndereceğim. Kargo uzun sürede gider ve güvenemiyorum

      Sil
  4. cok güzel hediyeler katılımcılara bol sans :) facebook hesabımı dondurduğum için katılamıyorum ama umarım bol katılımlı olur sevdican

    YanıtlaSil
  5. Güzel günler sevdicann kızım.Ben okuduğum, beğendiğim her yayını paylaşıyorum destek açısından.Seve seve paylaştım hesaplarımdan canım.Hayırlı olsun çekiliş sana ve katılımcılara.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım. Desteğini unutmayacağım

      Sil
  6. Ben de paylaşıcam , böyle bir fikir de güzel olmuş bir parfüm delisi olarak heyecanlı bir çekiliiş olacak :D

    YanıtlaSil
  7. Bol şans diliyorum katılan herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de katilabilirsin sevdiğin birine hediye edersin

      Sil
  8. Kesin katılacağım umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  9. Katılanlara bol şans :)

    YanıtlaSil
  10. bende katılmayalım tabi :) herkese bol şans.. yalnız bişey sorucam paylaşım buaradn mı olmalı facebooktan mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook tan katilabilirsin canım bol şans

      Sil
  11. Kargoda senden daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo benden evet. Bol katılım var .şuan 340 olmuş durumda

      Sil
  12. Çok güzel düşünmüşsün. Katılan herkese bol şans diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için teşekkür ederim. Bol şans dilerim

      Sil
  13. Dilerim bol katılım olur. Ben genelde katılmıyorum ama paylaşacağım. Sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim desteğin için. Bol katılım var gerçekten şaşkınım;)

      Sil
  14. Çok güzel hediyeler tüm katılanlara bol şans:)

    YanıtlaSil
  15. Katılan herkese başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Facebook tan değil mi;))

      Sil
    2. Google plusdan paylaşmışım ama şimdi facebooktan herkese açık olarak paylaştım ^-^

      Sil
  17. Beğendim ,paylaştım canım :) Herkese bol şanslar dilerim.Google+ da paylaşıyorum ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Çekilişin hayırlı olsun tatlım google+ paylaşıyorum boll katılımlı olsun inş.

    YanıtlaSil
  19. Sevdican çekilişin hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  20. taam yarın duyurcam kiii. viktorya sekret dergisini çok severim yaaa :)

    YanıtlaSil
  21. duyurdum. bi deee, viktorya sekret dergisine de abone ol nefis yaa :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba ! ^^ Facebook'tan İrem Yağızel (iremdilara07) adıyla beğendim sayfanızı. Ancak burdan mı paylaşacağız içerik derken ? Google+'dan paylaştım da. Pek anlayamadım o kısmı. Google+'dan paylaştım ama :/ Ve herkese bol şanslar :) Çekilişiniz bol katılımlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook tan paylaşım yapılıyor. Herkese açık olarak. İyi şanslar

      Sil
  23. Bol katılım olur umarım Sevdicann abla! Ben Facebook sayfanı beğendim ama içeriğinde çekilişle ilgili paylaşım yok, ben mi göremedim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım var canım ama geride kaldı sanırım bir daha bak istersen. Kendi sayfanda paylasman gerekiyor unutma. Bir de altına yorum yap. İyi şanslar

      Sil

Ana Sayfa
Blog Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
SEVDİCANN COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.